torsdag 17. mai 2012

Oppgave 3 i scrapbattle

Jeg er helt overveldet jeg... jammen vant jeg ikke avstemmingen i min gruppe 
denne gangen også. Utrolig moro!!
Jeg har brukt bilder av min eldste som var på skoleball for to år siden og
 jeg synest hun var riktig så flott denne dagen.
Ark er fra Poppy design, jeg har brukt en stenil og sprayet over med 
glimmermist. en bit bølgepapp malt med gesso, blomster fra Prima 
og Dusty Attic, en bit med puncinella, litt hyssing og litt søm, og 
tape fra IOD. Halvperler og alfa fra Prima.

5 kommentarer:

aina sa...

Jammen så var denne aldeles nydelig også!! *my cup of tea*
Håper du har hatt en flott dag :-))

Gitte sa...

Super flot layout.

livmme sa...

nydelig bilde av din skjønne datter! Herlige farger og som alltid; masse herlige detaljer. Liker så innmari godt stilen din Renate!

Ann Kristin`s Scrappekrok sa...

Nydelig LO Renate, du er bare så dyktig på farger, stæsj og komposisjon. Datteren din er bare så nydelig og du fremhever henne så flott med denne LO`en.
Ha en fantastisk sin søndag:)

Klem
Ann Kristin

Pinklady 68 sa...

Virkelig en nydelig LO!! Utrolig fine detaljer og farger!

Ha en fin sommerdag!
Klem Laila.